Sama-sama blm dapet pasangan k

Pelik betei aku dengan badrul ni kes kami tak pernah kapel pun. Taktau pulak bila kami kapel pun. Keh keh keh. Tapi aku tetap sayang :*



Kn da kate dlm 0fis ni kt da mcm artis.smpai pkai cincin emas mak bagi p0n 0rg kate tu cincin tunang / merisik..alahai...k0rang2..Sama-sama blm dapet pasangan kan? Susah kan nyari yang srek dihati, rasakanlah~

Ayooo... Siapkan yaa : Rencanakan honeymoon kedua, ketiga, dst utk menjaga romantisme pernikahan..'neni atau biasa dipanggil ica >> 10 tahun Cita-cita Neni dia ingin menikah tepat di usia ________'


hahahaha...kompang dipalu pengantin baru...ewahhh... putusin kapel lu dia syang nya sama gue *2



ouh yang patung tu MAYAT PENGANTIN . NI pasal dorang kerja overtime
  • comment

  • archive

  • calendar

    2014/04
    Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
    01 02 03 04 05
    06 07 08 09 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30
  •